Kajakken - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu Kajakken - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu

Kajakken

Door: C.

Blijf op de hoogte en volg Corrie

07 Juni 2014 | Canada, Harrison Hot Springs

Inmiddels is het al weer vrijdag 6 juni. We hebben Vancouver verlaten en we staan nu op een camping in Harrison Hot Springs, ruim 100 km ten oosten van Vancouver. Gistermorgen hebben we Grouse Mountain ‘beklommen’ met behulp van een grote gondel- en stoeltjeslift. Joost en Janneke was het nog niet hoog genoeg en hebben Vancouver bekeken vanuit de top van de windmolen die bovenop de berg stond. We hadden een mooi uitzicht over de stad. Weer foto’s gemaakt, al was zicht niet helemaal helder. Er werden diverse ‘shows’ gegeven, o.a. houthakkers die tekeer gingen met grote kettingzagen en een demonstratie met roofvogels (uilen, valken enz.) Ook waren er 2 grizzlyberen te bewonderen (achter het hek!!).
Onderweg naar Harrison HS maar weer eens boodschappen gedaan! Er gaat wat door met zo’n groot huishouden.
Nu zitten we heerlijk te chillen in de zon aan de oever van een meertje bij onze campers. Vanmiddag schijnt er kajakken op het programma te staan……..
En we hebben gekajakt!! (als je dit tenminste zo schrijft). Heerlijk gevaren op Harrison Lake en Harrison River. Omringt door bergen met besneeuwde toppen. En dan kijk je niet gek meer op als er vlakbij een watervliegtuig landt. Een vervoersmiddel dat hier vaak wordt gebruikt! Weer genoten van een mooie zomerse dag.

• 08 Juni 2014 - 00:29

Jaar En Dicky De With:

Fantastisch, wat jullie allemaal zien en beleven. De groetjes voor jullie allen en nog een fijne vakantie verder.

• 11 Juni 2014 - 11:57

Lisanne Boer:

Hallo iedereen

Super wat jullie allemaal beleven en mee maken.
    Hier is alles ook goed, alleen het is wel een beetje warm en ik heb er best last van.
    maar we doen lekker rustig aan.
    ik heb nog een paar nieuwtjes. Bram was gisteren jarig en dit was erg gezellig.
    hij was ook erg blij met mijn pakje.
    Hennie ligt sinds vorige week in het ziekenhuis en Leleystad omdat haar bloeddruk te hoog is, gelukkig gaat het al wat beter want ze krijgt nu medicijnen. Waarschijnlijk wordt het kindje volgende week gehaald.
    morgen hebben we weer een feestje want Alberthe is voor het laatst als stagiaire, maar de hele zomer komt ze hier nog werken.
    Ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben, en kijk er aar uit als er weer nieuwe foto"s komen. dan kan ik jullie weer even zien.

dikke kus en tot snel
    Lisanne en natuurlijk ook groetjes van de rest van Peppelrode

• 11 Juni 2014 - 19:33

Henk, Linda En Steijn:

Hallo familie Boer!

Wat ontzettend leuk dat wij zijn toegevoegd en dat wij op deze manier een beetje te weten komen wat jullie allemaal beleven samen.

Mooie verhalen en mooie avonturen, fantastisch! Die kunnen allen weer in de broekzak gestoken worden en nog vele malen, op een later moment, aan worden teruggedacht.
    Ook de foto's zien er erg mooi uit.

Wat geweldig dat Pepijn het ook zo goed doet en ach ja als er na een iets te kleine maaltijd weer een glimlach tevoorschijn komt maakt dat natuurlijk een hoop goed. Als hij maar tevreden blijft.

Doe de familie de groeten en Joost Corien en Pepijn in het bijzonder.
    De kaart met de felicitaties is aangekomen, wel met een Nederlandse postzegel wat nogal wat vraagtekens bij ons opwekt ;-) Bedankt!

Geniet verder van jullie verblijf en bedankt voor de leuke verslagen en foto's!

Hartelijke groet, Henk Linda en Steijn