Beach - Reisverslag uit Tofino, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu Beach - Reisverslag uit Tofino, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu

Beach

Door: C.

Blijf op de hoogte en volg Corrie

04 Juni 2014 | Canada, Tofino

Zondagmorgen hebben wij onze reis vervolgd naar Tofino. De weg naar deze plaats lijkt op een soort achtbaan, maar dan zonder loopings. We belandden op een camping pal aan de Pacific Ocean. Weer een mooie plek, en de zonsondergang is uitgebreid gefotografeerd. De volgende dag hebben we diverse plekken in de omgeving bezocht. O.a. een mooie wandeling door het Regenwoud en langs het strand van Long Beach. ’s Avonds heerlijk uit eten in the Schooner in het plaatsje Tofino. En omdat Robbert bijna jarig was, speciaal voor hem een dessert met kaarsjes en sterretjes!
Dinsdagmorgen werden we wakker in een versierde camper tgv de verjaardag van Robbert en we konden weer buiten ontbijten. Maar daarna al snel de boel ingepakt om onze reis voort te zetten. Weer die achtbaan-weg terug naar Nanaimo waar we de veerboot naar Vancouver hebben genomen. Nu staan we op een RV-camping pal naast the Lions Gate Bridge. Deze brug brengt je naar Stanley Park en down Town Vancouver. Het is een prima camping, heerlijke warme douches en een jacuzzi. En van deze voorzieningen is dankbaar gebruik gemaakt. We zitten nu nog buiten, 23.00 uur plaatselijke tijd. En voor morgen worden diverse tripjes voorbereid, maar daarover later meer……

• 04 Juni 2014 - 21:03

Jan En Joke:

Allereerst, Robbert gefeliciteerd met je verjaardag. Hier is de dag al bijna voorbij maar jullie hebben nog alle tijd voor een feestje. Ik heb net alle verhalen en foto's uitgebreid bekeken en het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit. Ik ben het wel eens met Lisanne. Die foto van Pepijn en Harm is prachtig. Wat is Pepijn al weer groot. Geniet maar lekker van al dat moois daar. Groetjes Jan en Joke