Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Corrie Boer - WaarBenJij.nu

Calgary

Door: C

Blijf op de hoogte en volg Corrie

27 Mei 2014 | Canada, Calgary

We hebbbe een zeer voorspoedige vliegreis gehad. We vertrokken wel met een kleine vertraging omdat de paspoortcontrole wat langer duurde dan voorzien. Pepijn had natuurlijk gelijk alle aandacht van de KLM- stewardessen. En ondertussen was ie ook beste maatjes met reisgenootje Just van ruim 6 maanden oud. Voor beide mannetjes werd een bedje opgehangen aan een tussenwand en daar hebben ze heerlijk een poosje geslapen. Ondertussen werden wij diverse malen voorzien van een natje en droogje. Na bijna 9uur vliegen landden we op de luchthaven van Calgary en na contrôle door de douane, mochten we het land in. De taxibus bracht ons bij hotel Super8. Daar overnachten we en dan staan morgen de campers klaar ( bij het verhuurbedrijf aan de overkant van de weg).

• 27 Mei 2014 - 09:12

Annelies:

Hallo Corrie en natuurlijk de rest van de familie,

Jullie zitten er dus al!! Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen. Geniet ervan met zijn allen!! En wij verlekkeren ons wel aan jullie, ongetwijfeld prachtige, foto's!! Groetjes, Annelies

• 27 Mei 2014 - 23:11

Sietske:

Dag Corrie, fijn om te weten dat jullie goed aangekomen zijn! Een goede nachtrust in het hotel, welverdiend na een lange reis!

• 30 Mei 2014 - 18:12

Annemarie:

Jullie zijn al onderweg, maar een hele fijne reis en vakantie gewenst!

Groetjes Annemarie